zondag 26 december 2010

Jippiee!

Hallootjees!

Een jaar geleden al ben ik begonnen met het maken van Fimo-kralen. Die vind ik als ik er nu naar kijk helemaal niet mooi en het was ook niet echt mijn 'ding' vond ik op dat moment. Nu een jaar geleden dus heb ik mijn fimoklei en benodigheden weer eens uit de kast getrokken en heb ik er wat nieuwere kleurtjes bij moeten kopen omdat de klei vrijwel onbewerkbaar was. Maarja wat ik dus in het kort wil zeggen: "Jippiee! Ik ben weer begonnen met Fimo!" En ik vind het werkelijk waar weer helemaal fantastisch. Ik maak nu geen kralen meer en ben het "voorlopig" ook niet van plan te doen. Mijn eerste creaties, ik noem ze maar mijn eerste omdat ik de kralen niet mee tel, staan te bakken in de oven. Binnenkort zal ik ze hier gaan "showen"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten