donderdag 30 december 2010

Wat een bak!!

Whaha, ik heb me nou toch een bak!! Ik heb een heel lief schaapje gemaakt van fimoklei. Daarnaast nog veel meer!! Maar over dat schaapje wil ik het even hebben. Ik had het schaapje helemaal afgemaakt en dat moest dan met wit en gebroken wit. Dus ik lekker aan het kleien en wil het eindresultaat aan mijn ouders laten zien. Mijn ouders zitten in een wat donkere kamer en toen begon het schaapje te gloeien.. Dus ik dacht in eerste instantie zal wel een gloed zijn van het licht. Maar toen begon hij helemaal licht te geven.. Bleek ik glow in de dark klei te hebben gebruikt voor het gebroken witte kleurtje... Whahaa, ik wist niet eens dat ik dat had, blijkbaar in dat starterspakket en ik maar denken dat het gebroken wit was...:P


Geen opmerkingen:

Een reactie posten